Πολιτική Παράδοσης Προϊόντων
Παράδοση Προϊόντων – Τρόποι Αποστολής
Ταυτόχρονα με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, η εταιρία σας ενημερώνει και για το χρόνο παράδοσης των προϊόντων που επιλέξατε, ο οποίος εξαρτάται από την διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχετε παραγγείλει και την περιοχή που έχετε επιλέξει να σας αποσταλούν τα προϊόντα. Στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία σας, κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, επιδεικνύοντας στον υπάλληλο παράδοσης την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας.
Η εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό του. Ενδεικτικώς και όχι περιοριστικώς, η εταιρία μας δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απαγορευτικά απόπλου, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρίας μας από τους προμηθευτές μας, κλπ. Σε κάθε περίπτωση τυχόν καθυστέρησης, η εταιρία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε γνωστοποιήσει, προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για τη νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος. Μολονότι η εταιρία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο προκειμένου να ανταποκριθεί στην ανάγκη σας για ενημέρωση σε σχέση με την τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος από τους προμηθευτές μας ακόμη και μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση αυτή, η εταιρία μας θα κάνει και πάλι κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε γνωστοποιήσει προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά με κάθε δυνατή πληρότητα και να συνεννοηθεί μαζί σας για τη νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος ή την ακύρωση της παραγγελίας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχετε καταβάλει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
Ελλάδα: Η παράδοση των προϊόντων εντός Ελλάδας πραγματοποιείται συνήθως μέσω των Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ (ΕΛΤΑ COURIER) με την υπηρεσία Πόρτα – Πόρτα, ή με άλλα μέσα όπως πρακτορεία μεταφορών αν το επιλέξει ο πελάτης και οι χρεώσεις είναι:
Μεταφορικά B2C:
- Μέχρι και 2 τεμάχια > 2,5€ +ΦΠΑ
- Aπό 3 έως και 4 τεμάχια > 5€ +ΦΠΑ
- Από 5 τεμάχια και πάνω τα μεταφορικά γνωστοποιούνται κατόπιν επικοινωνίας (τηλεφωνική ή e-mail).
– Αν ο πελάτης επιθυμεί την συνεργασία με άλλη μεταφορική από αυτήν που συνεργαζόμαστε, θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει εγκαίρως με την παραγγελία του είτε τηλεφωνικώς στο 282105489 και 6989949377 είτε στο e-mail: theonipanagopoulou@gmail.com
– Σε περίπτωση που δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. απεργίες, καιρικές συνθήκες κ.λ.π.),τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, είτε τηλεφωνικώς, είτε μέσω e-mail.
– Στα προϊόντα, στα οποία αναγράφεται η ένδειξη «κατόπιν παραγγελίας», χρειάζονται ως 15 εργάσιμες μέρες να παραδοθούν.
– Σε δυσπρόσιτες περιοχές, οι αποστολές γίνονται μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) και ο χρόνος παράδοσης καθορίζεται από τα ΕΛΤΑ.
– Αποστολές δεν πραγματοποιούνται Σάββατο, Κυριακή και αργίες.
Τρόποι Πληρωμής
Για την πληρωμή των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στους προτεινόμενους από την εταιρία μας τρόπους. Πρώτα αποφασίζετε ποια διαδικασία πληρωμής σας ταιριάζει. Κατόπιν επιλέγετε τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής στο κατάλληλο σημείο της φόρμας του αιτήματος παραγγελίας σας και τέλος εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία σας. Υπενθυμίζουμε ότι η εταιρία μας ακολουθεί αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων και όλα τα στοιχεία πληρωμής που μας αποστέλλετε συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας που παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας. Σε ότι αφορά τις πληρωμές με χρήση πιστωτικής κάρτας, η εταιρία μας σε συνεργασία και με τους συνεργαζόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές. Παρακάτω παρουσιάζονται οι τρόποι πληρωμής των παραγγελιών:
Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Στην περίπτωση αυτή, η παραγγελία αποστέλλεται αφού επιβεβαιωθεί η κατάθεση του ακριβές ποσού της παραγγελίας ή μόλις αποσταλεί το ονομαστικό καταθετήριο με e-mail ή φαξ. Ο χρόνος παράδοσης άρχεται από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της κατάθεσης ή την ημερομηνία αποστολής του καταθετηρίου.
Πληρωμή με πιστωτική (έως 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ) ή χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα
Με την χρήση πιστωτικής κάρτας υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με άτοκες δόσεις ανεξαρτήτως ποσού.
Γίνονται δεκτές κάρτες: Visa, MasterCard, Maestro, Electron οποιασδήποτε τραπέζης.
Στοιχεία Πιστωτικής Κάρτας
Οι εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου στον παρών ιστότοπο διεκπεραιώνονται από τρίτο πάροχο, τραπεζικό ίδρυμα ή νομίμως αδειοδοτημένο πάροχο υπηρεσιών πληρωμής από την Τράπεζα της Ελλάδος. Η διαδικασία πληρωμής πραγματοποιείται βάσει των όρων του παρόχου των σχετικών υπηρεσιών, στην ιστοσελίδα του οποίου γίνεται ασφαλής παραπομπή (redirect). Η πιστωτική κάρτα που δηλώνει ο επισκέπτης/ χρήστης για την ολοκλήρωση της πληρωμής υπηρεσιών/προϊόντων του ιστότοπου, χρεώνεται μόνο για τη συγκεκριμένη συναλλαγή, εκτός κι αν ο επισκέπτης/χρήστης έχει δηλώσει ρητώς την συγκατάθεσή του για αυτόματη χρέωση της πιστωτικής του κάρτας για την ανανέωση της συνδρομής ή της υπηρεσίας του. Ο ιστότοπος δεν φέρει ευθύνη όσον αφορά τους όρους διεκπεραίωσης των συναλλαγών ή τους όρους χρήσης προσωπικών δεδομένων με τους οποίους εναρμονίζονται οι πάροχοι με τους οποίους συνεργάζεται για την ολοκλήρωση των εμπορικών συναλλαγών.
Οι πληροφορίες σχετικά με την κάρτα (αριθμός κάρτας, CVV2, ημερομηνία λήξεως) μεταδίδονται / μεταφέρονται μέσω Διαδικτύου σε κρυπτογραφημένη μορφή (SSL 128-bit encryption) και δεν είναι προσβάσιμες από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Τα συστήματα και οι διαδικασίες που χρησιμοποιούνται από την Τράπεζα Πειραιώς εμποδίζουν σε μη εξουσιοδοτημένους τρίτους την πρόσβαση στα δεδομένα και τα πληροφοριακά της συστήματα.
Υποστήριξη συναλλαγών 3D-Secure (πληκτρολόγηση μυστικού κωδικού κατά την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας από τον πελάτη – οφειλέτη, εφόσον η εκδότρια τράπεζα της κάρτας υποστηρίζει τη μέθοδο αυτή).
Μέθοδος Αντικαταβολής
Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier) με μετρητά. Η αντικαταβολή είναι δωρεάν. Παραδόσεις δεν γίνονται Σαββατοκύριακα και αργίες.
Τιμολόγηση Παραγγελιών
Δίνεται η δυνατότητα το παραστατικό που θα εκδοθεί για την παραγγελία σας να είναι απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο πώλησης. Τιμολόγιο πώλησης εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, επάγγελμα, διεύθυνση, Α.Φ.Μ. και αρμόδια Δ.Ο.Υ..
Συμβάσεις και Παραγγελίες
Τιμολόγηση – Έξοδα Αποστολής
Οι τιμές πώλησης προϊόντων σε ευρώ που αναφέρονται στην Ιστοσελίδα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, είναι οι ισχύουσες τη στιγμή της τοποθέτησης της παραγγελίας από τον αγοραστή, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και τυχόν άλλων φόρων. Οι τιμές πώλησης των προϊόντων μπορούν να τροποποιηθούν ανά πάσα στιγμή από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ με σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα πριν την τιμολόγηση του προϊόντος. Ο αγοραστής θα ενημερωθεί με προσωπικό μήνυμα για τυχόν αλλαγές πριν από την παραγγελιοδοσία του.
Αυτές οι τιμές δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία τιμολογούνται συμπληρωματικά στην τιμή των προϊόντων που αγοράστηκαν. Η παραγγελία προϊόντων συνεπάγεται αυτομάτως υποχρέωση πληρωμής του ποσού της παραγγελίας εκ μέρους του Καταναλωτή. Η τιμολόγηση των προϊόντων γίνεται στο ποσό της αξίας τους κατά τη στιγμή της υποβολής της παραγγελίας από τον καταναλωτή.
Η διαθεσιμότητα των προϊόντων γνωστοποιείται στον αγοραστή τη στιγμή της τοποθέτησης της παραγγελίας με προσωπικό μήνυμα, το οποίο ο αγοραστής καλείται να επιβεβαιώσει. Εφόσον η πληροφορία έρχεται απευθείας από τους προμηθευτές μας μπορεί περιστασιακά να προκύψουν αλλαγές ή λάθη.
Σε κάθε περίπτωση και στην πιθανότητα ολικής ή μερικής μη διαθεσιμότητας προϊόντων μετά από μια παραγγελία, ο πελάτης θα ενημερωθεί μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του ή μέσω προσωπικού μηνύματος στο e-mail επικοινωνίας του, για τα προϊόντα που βρίσκονται χωρίς απόθεμα και σχετικά με την μερική ή ολική ακύρωση της παραγγελίας του και την ακύρωση της πιθανής αντίστοιχης χρέωσης.
Πολιτική Επιστοφών/Ακυρώσεων
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Υπαναχώρηση – Επιστροφή Προϊόντων
Στην περίπτωση που ο χρήστης – πελάτης δεν παραλάβει την παραγγελία που έχει υποβάλει, επιβαρύνεται αφενός μεν με κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το κατάστημα για την αποστολή των προϊόντων σε αυτόν, αφετέρου δε με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Προκαταβολές που τυχόν έχουν καταβληθεί δεν επιστρέφονται, ειδικά στην περίπτωση ειδικών παραγγελιών (προϊόντα που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέσιμα «κατόπιν παραγγελίας» που η εταιρία μας δεν τα διατηρεί σε απόθεμα αλλά τα προμηθεύεται μετά από το αίτημα του πελάτη).
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμεί ο αγοραστής να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο καθώς και όλα τα συνοδευτικά αυτών έγγραφα. Σε κάθε περίπτωση που ο χρήστης – πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει τα προϊόντα, που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει να μας ειδοποιήσει, εγγράφως στην διεύθυνση: ΘΕΩΝΗ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΟΤΙΕ 39, Τ.Κ. 73100, Χανιά ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση theonipanagopoulou@gmail.com, αναφέροντας τα πλήρη στοιχεία (ημερομηνία και αριθμό) του σχετικού παραστατικού αγοράς. Σημειώνουμε ότι η άσκηση του ως άνω δικαιώματος (αποστολή του αιτήματος και του προϊόντος) θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής από τον πελάτη. Απόδειξη των ημερομηνιών παραλαβής και επιστροφής: οι σφραγίδες του κούριερ ή του ταχυδρομείου ή της μεταφορικής εταιρίας, σε κάθε άλλη περίπτωση η ημέρα αποστολής ή παραλαβής του προϊόντος από/στις αποθήκες μας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβει έγγραφη έγκριση επιστροφής από το κατάστημα, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: ΘΕΩΝΗ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΟΤΙΕ 39, Τ.Κ. 73100, Χανιά.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων καθώς και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Η εταιρία μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε όλα τα προϊόντα να συσκευάζονται με ιδιαίτερα προσεκτικό τρόπο προκειμένου να τα παραλάβετε χωρίς φθορές. Προς αποφυγή δε οποιασδήποτε ταλαιπωρίας, το κατάστημα μας συμβουλεύει τον εκάστοτε χρήστη – πελάτη μας, κατά την στιγμή παράδοσης της παραγγελίας του, να ελέγχει προσεκτικά την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ).
Στην περίπτωση δε που διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα οφείλει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση, την ίδια ή, το αργότερο, την επόμενη εργάσιμη ημέρα, είτε τηλεφωνικώς στο 2821054890 και 6989949377 είτε αποστέλλοντας μας σχετικό e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση www.ooups-design.gr
Επιστροφές προϊόντων δεν γίνονται αποδεκτές σε καμία άλλη περίπτωση σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ Ν.2251/1994 που αφορά τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν, τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.
Γενικά: Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξης Λιανικής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ). Εάν το προϊόν έχει πωληθεί με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το δώρο.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της σχετικής παραγγελίας, ο χρήστης – πελάτης θα ενημερώνεται για τις επιλογές, που έχει. Οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση της παραγγελίας δεν θα είναι έγκυρη χωρίς προηγούμενη αποδοχή μας και σε κάθε περίπτωση ο χρήστης –πελάτης θα είναι υπεύθυνος για ζημιές που θα προκληθούν από την ακύρωση της παραγγελίας.
Εγγύηση
Ανάλογα με το προϊόν θα ισχύουν οι όροι της γραπτής εγγύησης που επισυνάπτονται στην συσκευασία του προϊόντος. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν παρέχει αυτοτελώς εγγύηση καλής λειτουργίας των πωλούμενων προϊόντων ούτε εγγυάται προστασία για προϊόντα τρίτων, που κατασκευάζονται ή/και συναρμολογούνται και τα οποία το κατάστημα απλά μεταπωλεί. Για τέτοιου είδους προϊόντα δίδεται εγγύηση απευθείας από τον κατασκευαστή.
Η μεταφορά του εμπορεύματος προς επισκευή και αντίστροφα γίνεται με ευθύνη και έξοδα του χρήστη – πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, η επισκευή ή αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος ή συσκευής, υπόκειται στους όρους εγγύησης της κατασκευάστριας εταιρίας, τους οποίους ο χρήστης – πελάτης γνωρίζει και αποδέχεται.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα μεσολαβεί αποκλειστικά και μόνο μεταξύ πελάτη και κατασκευάστριας εταιρίας για την επισκευή ή την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος ή της συσκευής. Ο κατασκευαστής με αποκλειστικά δική του επιλογή αναλαμβάνει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν ή τη συσκευή.
Ημερομηνία έναρξης της εγγύησης ορίζεται η ημερομηνία πώλησης του προϊόντος ή της συσκευής από το κατάστημα. Επισκευή εκτός του χρόνου της παρούσης εγγύησης βαρύνει αποκλειστικά τον χρήστη – πελάτη. Το κατάστημα ουδεμία εγγύηση δίδει για την καταλληλότητα του προϊόντος ή της συσκευής για συγκεκριμένη χρήση.
Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του Αστικού Κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη.